Vi har besluttet at aflyse dette stævne på grund af de ekstrem høje varmegrader der er i vente på lørdag.
Da det jo især er ældre mennesker, der deltager, finder vi i bestyrelsen, at det er uansvarligt at holde afholde stævnet.
Der er sendt besked til d deltagende hold samt hjælperne.
Vi har bedt om forståelse og det har vi fået.
På bestyrelsens vegne
Herbert